Ahad, 10 Julai 2011

NAUZUBILLAH HUMIN ZALIK...

assalamualaikum...

pernah x korang mimpi yg buruk2...?
masa saya chat2 kat fesbuk ngan kacip(rapat) saya,dia bagitau yg dia mimpi jumpa orang mati...
seram sejuk sy skrg nie,duk sorang2 kat rumah...

dia cakap yg ajal dia dah nak sampai dah..time tue, secara automatik AIR MATA saya ingin mengalir keluar..namun,sy tahan dari mengalir...
pastu dia cakap lagi...

kalau dia dah xde kat dunia nie dia minta tolong DELETE AKAUN FACEBOOK,FRIENDSTER,BLOG DIA..dia suruh sy janji ngan dia akan buat semua tue..

pastu dia cakap lagi,
Mintak maaf mah kwn2 yg sy pnah knal n bwat jaat.... ^_^(nie ayat dia sendiri)

tapi saya cakap ngan dia supaya jgn ckp lagi pasal mati..tpi dia ckp jgak..apa bleh bwat..

Hxxxxxx koe memang kAWAN BAIK saya..ssah moe jmpa kawan macam kau...

lagu nie khas buat kau...


Brothers

Teman Sejati

Selama ini
Kumencari-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

LAGU NIE SUNGGUH BERERTI BUAT SAYA..

SEKARANG TGAH SEDIH

jika kau pergi meninggalkan aku,dtang SEJUTA untuk menjadi pengganti dirimu..
tiada siapa dapat menjadi pengganti kamu..kerana KAMU hanya KAMU....no TWO only ONE
KAWAN..

don't left me alone when I need U in my life....

jangan tinggalkan diriku TEMAN kerana aku masih memerlukan mu TEMAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan